FAQ
- Is het verplicht om bij jullie te reserveren?
Het is niet verplicht om te reserveren. Wil je verzekerd zijn van een plekje? Dan raden wij aan om te reserveren.
- Hoe kan ik reserveren?
Tot 8 personen kun je gemakkelijk reserveren via onze website www.tabu.nl.
- Hoelang duurt het tijdslot van mijn reservering?
Het tijdslot duurt 2,5 uur.
- Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Via de bevestigingsmail van je reservering of app-bericht
- Het lukt niet om online te reserveren, wat kan ik doen?
Je kunt ons altijd even bellen.
- Ik ben wat later voor mijn reservering, hoelang wordt mijn tafel vastgehouden?
Je tafel wordt 30 minuten vastgehouden.
- Waar kan ik het beste parkeren?
Wij raden je aan om te parkeren op het parkeerterrein Haagweg.
- Mag mijn hond mee?
Je amigo is welkom, als ‘ie lief is natuurlijk!
- Tot hoeveel personen kan ik bij jullie á la carte eten?
Tot 8 personen kun je bij ons á la carte eten.
- Ik wil graag reserveren voor een grote groep, hoe doe ik dat?
Dit kan via onze website: Groups – Tabu
- Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Cash, pin en creditcard.
- Kunnen jullie rekening houden met mijn specifieke dieetwensen of allergieën?
Onze chef houdt graag rekening met specifieke dieetwensen en allergieën. Graag wel vooraf vermelden.
- Hebben jullie cadeaubonnen?
Cadeaubonnen kunnen online gekocht worden via onze website.
- Accepteren jullie andere diner cheques of VVV-bonnen?
Naast onze eigen cadeaubon accepteren we ook de Trakteerkaart.
- Ik kom met een gezelschap, kunnen wij apart afrekenen bij jullie?
I.v.m. de drukte is het helaas niet mogelijk om apart af te rekenen.
- Is jullie restaurant rolstoelvriendelijk?
Tabú is helaas niet rolstoeltoegankelijk.